Godmorgon

Hej bloggen. Jag vaknade för en stund sen. Ända sen i onsdags har jag känt mig lite krasslig och som att jag ska bli sjuk. Idag mår jag skit! Ska trycka i mig massa vitaminer och tvinga i mig grönt te. För jag vill verkligen inte bli sjuk! Jag ska till mormor sen också. Fixa hennes mobil för hennes sms inkorg är full och det är ju katastrof. "ANNA DU MÅSTE KOMMA OCH FIXA DET HÄR FÖRSTÅR DU VÄL" hahaha jag fattar inte ens varför det är så bråttom igentligen. Det är bara jag som smsar henne (när jag vill att hon ska ringa upp mig) & hon kan inte ens läsa dom. Men ringer upp gör hon och så säger hon ; Har du ringt mig ? Hahaha nej lilla mormor, smsat.

Jaja, nu ska jag kolla på 90210. hörs sen. puussi


Kommentarer
Postat av: Heidi

hahahhah fan va söt mormor du har! hoppas du e frisk nu <3

2009-02-20 @ 08:26:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0