GODNATT.

Senaste person som..
Sov i din säng: gazmend
Du pratade med: mamma
Du gick på bio med: gazmend
Du gick på stan med: veronica
Skällde på dig: pappa


Senaste
Låt du hörde: Jadiel - Pretty girl
Film du såg: the perfect man
Mat du åt: pizza
Kram: pappa
Puss: mamma
Känslan: saknar min älskling :(
Ilska: för en stund sen..
Resa: Mallorca med min bästa vän.
Glädje: igår.
Dröm: mihihi. har många drömmar men en av dom är en bra framtid med gaz.
Boken du läste: Jag läser "hjärtat är bedrägligast av allt" LÄSVÄRD!
Personen du träffade: mamma&pappa
Personen du pratade i telefon med: gazmend <33
Personen du fick sms av: anh
Gången du åt en 7-eleven korv: ngn gång för länge sen .. ?
Gången du var utomhus: när jag hämtade tidningen (a)
Gången du sov: innan i dag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm , i onsdags i think
Saken du köpte: alla hjärtans dag present till gaz:)


Allmänt
Ska bli skoj: åka utomlands i sommar med dom bästa 'v
Ska inte bli skoj: af möte på onsdag
Sparar till: reeesaan
Önskar jag var bättre på: träna, spara, planera, osv..
Dagens dryck: cola
Vad saknar du? myboyfriend<33
Tre band/artister: brandy, T.I, akon.
Vad har du gjort idag: städat, tvättat och kollat one tree hill.
Var det kul? njae, tråkdag.
Brukar du svära mycket? aa en del faktiskt
Hur tidigt stiger du upp? 10 tiden
Är det bra eller dåligt? rätt bra.
Gillar du att slåss eller? nope
Vad ska du göra ikväll?kvällen har redan varit. efter detta ska jag sova.
Hur många timmar sover du per natt? 8 typ
Vad är det för veckodag? söndag.. eller nej klockan är över tolv. måndag då.
Är du uppväxt i stan eller på landet? lite utanför stan.
Har du utländska föräldrar? neej.
Vad lyssnar du på för musik nu? ingen just nu.
Öl eller Vin? öl!
Vad längtar du till: sommaren
Vem hatar du: inte värd att nämnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0