HELGEN.

LÖRDAG: Gazmend kom hit ungefär vid 4 kanske? kommer inte riktigt ihåg. Han kollade tv och jag fixade mig :) Sen fixade jag hans hår hahah :) skitkul. "BRÄNN MEJ INTE DÅ" haha. Sen sen började kl närma sig halv sex. Då skulle vi åka. Vi hade kommit en bit när jag såg att det hade gått hål på mina strumpbyxor ;@ Haha så då fick vi vända hem igen och byta. Sen när vi hade kommit lika långt igen så kom jag på att jag hade glömt mitt legg (a) Då fick vi åka tillbaka och hämta det. Okey, gazmend var inte glad kan jag lova hahaha. Men det gick över innan vi kom fram till bowlingen som tur var. Där mötte vi aldin och elin. Sen kom elsa och anh också :) Och sist veronica och hennes kompisar. Vi gick till våra banor och såg våra namn ? HAHA : Aldu , Elon , Anna banan & Gazmead :') snyggt stavat china! ;) .. Men aldin och gazmend bytte sina namn till sköldpaddan och alban. Haha så typiskt! ;d vi hade skitkul på bowlingen. Jag sög på det i början men det gick bättre och bättre :) .. När vi var klara där åkte jag, gazmend, elin och aldin till burger king och käkade. Medans anh och elsa gick till campino. Kl var typ bara tio över nio lr ngt och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men till slut satte vi oss på tonic. Vatten kostade 28 spänn där :O "Ursäkta , hur kommer det sig att vatten kostar så mycket?" Jo, för att borås är så snåla" fick jag till svar. Töntjävel. Men 28 spänn för vatten ? Överdrivet. När swing öppnade så stack vi dit. Skitlite folk. Så tråkigt att vara ute för tidigt. Men sen kom det mer och mer folk och det blev bättre och bättre musik iaf. Jag och elin stack på toa. När vi kom tillbaka fick vi reda på att en av mina kompisar hade raggat på min kille :O & tagit stryptag på elins kille så han fick sår och shiet?! Snyggt jobbat tjejen. tror du inte jag skulle få reda på det eller ? Jag nämner inga namn, men jag tycker du borde passa dig lite! Vad tror du igentligen? Att gazmend inte skulle berätta det för mig och ragga tbx eller? haha. Okey, jag vet att du var jävligt full, men det är ingen ursäkt. Fem minuter innan så såg du mig sitta där jämte honom och pussas. Direkt när jag gick passa du på. Hahaha. Patetiskt! Jaja lite senare så stack vi där ifrån. Elin och aldin drog hem till sandra och jag och gaz skjutsade hem elsa och sen drog vi hem :)

Sen igår, SÖNDAG: så vaknade vi typ halv ett eller ngt :O tänkte dra till lager 157 men ångrade oss och drog på bhc matchen med pappa istället :) Efter det så åkte vi hem till mig och kollade på the strangers, skitkonstig film jag lovar. Ingen jag kan rekommendera.


Ja , så såg min helg ut :) Helt okey. Det var roligt med bowling , det får vi göra om! Jusste, fick reda på igår att veronicas "kompis"  hade stört sig EN DEL på mig och elin på bowlingen i lördags ;) HAHAHA så kul. Tråkigt bara att hon inte kom fram till mig direkt istället och sa vad hon tyckte. Då hade det blivit lite mer fun ;d  hahaha. Jaja. Vi får väl se vad som händer med det :) Nu ska jag städa lite. Bloggar senare. Puuss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhhhhhhh Veronicas brud ska ju inte säga något med tanke på att hon var inte ens bjuden:@



Jävlar snor ungar!!!!

2009-02-02 @ 20:44:15
Postat av: Anonym

Hahaha bra jobbat med strumbyxorna och legget kvinna ;)



2009-02-02 @ 20:44:54
Postat av: Anonym

svar :



precis. vem tror hon att hon är? men det roliga är att hon inte har bättre saker för sig än och sitta och kolla på och snacka skit när vi bowlar :O snacka om no life! men tjejen är trots allt bara 92a och en väldigt omogen sådan! det blir kul att träffa henne nästa gång och se vad hon säger ;d



HAHA lrhur :O mitt huvud var kaos för jag var så stressad. och gazmend blir galen när jag är stressad, då blir det bara ännu värre & det leder till att jag inte kan tänka som en vanlig människa (a) hueheu

2009-02-02 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0