Mirror mirror on the wall ..


A kiss is just a kiss until you find the one you love, a hug is just a hug until it's from the one you're thinking of. A dream is just a dream until you make it come true, ; love is just a word until it's proven to you.           



Hallo bloggen :D har precis käkat lite med mami. Ska hoppa in i duschen nu. Nu när jag tagit ur min hårförlängning har jag bestämt att göra en liten förändring. Jag ska inte platta mitt hår lika ofta som jag gör(nästanvarjedag!) jag ska låta det vara så lockigt som det är. De flesta tycker faktiskt att det är finare, men kan inte riktigt hålla med. Men det är ju så, de som har rakt vill ha lockigt och de som har lockigt vill ha rakt. Men ska försöka vänja med vid det nu så kanske jag börjar gilla det ? Anledningen till detta är att plattången sliter så förjävligt på håret. Ja, det är ingen nyhet jag vet men jag vill ha långt hår! Så måste ta hand om mitt hår lite bättre:) så nu ett par månader framåt kommer ni antagligen få vänja er med krullikrull ;d haha

/ A to the N to the N to the A (*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0