dreams

Hejsan. Vaknade klockan ett idag! hahah shit det är inte likt mig. Gazmend ringde och väckte mig annars hade jag säkert sovit längre. Blev helt chockad när han sa att klockan var så mycket. Men fan sov hur skönt som helst. Drömde värsta drömmen att vi hade köpt fetaste huset vid stranden med pool och grejer (a) Och att vi åkte runt med båt och letade efter ngn hund som pappa skulle köpa till mig. Hahah vilken dröm! Det sjuka var det med hunden .. Jag har alltid velat ha hund. Men pappa säger alltid, nej då får ni slänga ut mig först. Så jag antar att jag får vänta tills jag flyttar hemifrån. Då ska jag ha en yorkshire terrier :)
Kolla bara, för söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0