UPDATE BABY

Hej bloggen och alla som läser den :)
Jag mår mycket bättre nu! Har ingen feber alls längre. Nu fattas det bara att hostan och mitt halsont går bort. Men det har blivit mkt bättre med det också. Är på skitbra humör, antar att det är på grund av vädret. Det är skitfint väder :) och snön smälter bort (Y) perfekt. Hoppas vädret håller i sig till fredag och lördag. För på fredag åker jag och pappa till skara, till min bror :) & på lördag ska jag, gazmend, mamma & pappa åka till helsingör. ohhh va jag längtar! så kul det kommer bli. Jag tänkte gå upp och laga lite mat nu. Sen har jag en del att göra. 

- STÄDA
- KLIPPA TJOCKIS & QIKAS KLOR
- FIXA MED CV OCH SÅNT.

Skulle gjort det i förmiddags igentligen, men jag har suttit och kollat runt på folks bloggar, på forever21, och sånt .. och nu är klockan redan 10 över 2 :O inte klokt vad tiden går fort när man sitter vid datan! Bye sålänge!



Jag för typ 4 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0