the old me is dead and gone, but the new me will be alright.

Saker och ting har verkligen förändrats. Jag har förändrats. Jag har blivit starkare. Jag har lärt mig att inte ta någon skit. Vissa tror verkligen att de kan göra hur som helst, bara höra av sig när de passar dom osv. & sen komma tillbaka som ingenting har hänt. Va e de för vänskap? Nej, då kan det lika gärna va! Om du aldrig hör av dig till mig, varför ska jag då ägna tid och höra av mig. Man försöker ett tag, men sen tröttnar man. That's it. Jag har tröttnat.

En annan sak är om man hör av sig då och då till varandra och visar att man finns där och kollar hur man mår och sånt. Som mig och nathalie till exempel. Vi snackade om det innan idag. Vi ses inte jätteofta, men när vi ses så är vi alltid lika tighta. Jag vet att hon finns där för mig, och hon vet att jag finns där för henne. Det är det som är viktigast. Vi har känt varandra länge nu, snart 6 år. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Vi kan gå varandra på nerverna ibland, men jag älskar henne ändå! Hon är min prinsessa <3 

Jag kanske inte har varit den bästa heller, det är inte det jag säger. Men du ska veta att så som du behandlar mig, behandlar jag dig! Tänk på det nästa gång du undrar varför inte jag hör av mig. Jag kan inte säga annat än att jag saknar vissa tider med vänner man haft, eller "har". Det gör ont när jag tänker på att det kommer nog aldrig bli som . Men det är väl så livet är .. förr eller senare så förstår man vem som alltid kommer betyda något och vem som aldrig har gjort det.


"Don't waste your time
with people from the past
There is a reason why they're
not in your future .."

Kommentarer
Postat av: Natii

Ååååhh gumman! :( Va söööt du är! D stämmer helt ja lovar, hur lite lr mkt vi än är med varandra så e vi lika tighta! Jag älskar dig, då, nu o föralltid! <3333

2009-02-24 @ 01:26:10
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0