HOW DO I SPELL LOVE ? G A Z M E N D

min älskling, min ängel .. den kärleken jag känner för dig är obeskrivlig. du betyder oerhört mycket för mig. du har gjort mig till världens lyckligaste tjej. när jag tänker på att du har mig och jag har dig så pirrar det i hela magen. asso , efter mer än ett år så pirrar det fortfarande sådär härligt men nervöst i magen när jag tänker på dig & varje gång jag ser dig. Du är så fin, du är så underbar, ja du är verkligen mitt allt. i början av vårat förhållande var mycket knas. jag var verkligen inte den bästa. vi gjorde slut hit och dit och allting blev som det blev. jag tror mest jag var rädd, rädd för kärleken. det var nog både bra och dåligt att det tog slut mellan oss, bra bara för att det lärde oss att det ska vara vi och att vi är bäst tillsammans. men också för att vi fick ny glöd i vårat förhållande. nu är vi starkare än någonsin. du har visat mig vad äkta kärlek är och jag vill alltid alltid alltid vara med dig. vi ska kämpa tillsammans. det finns ingen som dig, min älskling. jag har aldrig varit så säker på något som jag är på oss. och på dig speciellt. vi har gått igenom mycket tillsammans, och kommer att gå igenom en del till. men det är du och jag. inget kan skilja oss åt. jag är så trygg med dig, det här känns verkligen rätt. jag har aldrig haft den här känslan förut. men älskling, jag känner det.. du är den rätta! mitt hjärta slår bara för dig. 

you say forever and forever it's gonna be



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0