Im back bitches ;d

Hej sötnosar :) Jag är tillbaka! Hur är allt med er ? Jag hoppas ni inte har tröttnat checka in på min blogg nu när det har varit no updates hela tiden ? Jag ska förbättra mig, i promise. Jag har inte mått så bra den senaste tiden. Har varit allmänt nere och sånt. Men det är väl inte så konstigt när man bara är hemma 24/7. Ingen skola, inget jobb. Till dom som funderar att hoppa av skolan ; DON'T ! Jag lovar, det är ett rent helvete. Okey, SOM TUR ÄR så finns komvux (Y) enda negativa är väl att man måste vara tjugo. (Ganska skönt endå när man väl börjar ;)  Så där börjar jag i augusti. Tills dess så ska jag jobba. I förra veckan ringde jag till kommundelskontoret här vart jag bor. Och vipps, lite papper hit och dit så blev jag vikarie , på dagis :)) Så lätt var det! Nu gäller det bara att dom ska bli lite sjuka där också så jag får jobba (a) hahaha. Är fortfarande inskriven på arbetsförmedlingen såklart. Det kan ju hända att man får ngt annat jobb så man får jobba lite mer. Var på möte på af i dag faktiskt :) Gick skitbra! He belives in me :D hahaha. Plus att jag ska få lite ersättning nu för arbetslösheten. haha , det är faktiskt bra att sånt finns. Efter mötet så hängde ibe med mig hem, vi lagade mat - kycklingköttbullar & makaroner :) mums haha. Sen så testade hon några av mina klänningar för hon ville låna ngn till den albanska festen i halmstad som hon ska på :) Hon lånade iaf en svart till slut. Passade henne perfekt! Mihi. Sen när hon skulle hem tog jag bussen med henne till stan för att träffa elin. Vi gick och fika, satt och snackade och sånt. Alltid lika mysigt! Hon och anh var på lager157 idag och hon visade allt hon köpt :) FETING SNYGGT! (y) höhö. 

Det var typ lite vad som hänt och lite av min dag :) Nu ska jag lägga mig. Sov sött. pusselipuss <3



Ps. I LOOOOOVE GAZMEND !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge ;=)

2009-01-29 @ 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0