ingen rubrik.

Hej bloggen. Har suttit i flera timmar och kollat på one tree hill nu. Har kollat klart säsong ett nu. Fick det av syrran i julklapp :) Tänkte nämligen kolla om allting från början. Jag älskar det. Tänk om man bodde där , i tree hill. Levde det livet som dom gör. Visst, det är är bara en serie men ändå! Fatta häftigt eller?! Fast .. vart man än är i världen så slipper man nog inte undan alla problem. Eller man gör inte det. Alltid är det ngt. Det är väl så livet är. Det är inte en dans på rosor. Ibland skulle man bara vilja sticka härifrån, borås - staden där alla snackar skit om alla. folk vet mer om en än vad man gör själv. Tragiskt! Men man kan ju inte riktigt bara sticka från problemen heller, eller hur ? Yeye, nu har jag lättat på hjärtat lite. Fick brev hem från där jag jobbade i somras, "Hej! Nu är det åter dags att planera årets semester för personalen. Vi skulle bli glada om du ville komma tillbaka till oss i sommar igen" Sånt är alltid kul att höra! Tror faktiskt jag tackar ja. Det är ju bättre än inget. Och jag kan ju alltid ändra mig om jag får något annat. På tal om jobb, det har inte ringt någon från dagis än. Antar att ingen har blivit sjuk. Bra men dåligt! Haha vill ju jobba. Tjäna pengar till utomlandsresan i sommar till exempel =) det kommer bli underbart. Mina vänner och älskling på samma gång ! Can't be better! :) Tänkte dammsuga lite nu. Men ni får ha det så bra så länge. Bloggar senare. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Heidii :)

åhh va kul att dom ringde dej gumman:D var d från duvan lr ? btw vart ska du åka i sommar ?:) Looove<3

2009-01-30 @ 22:15:11
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0