NYTT ÅR, NYA TAG! :)

Hejsan allihopa. Första inlägget i den här bloggen, men även första inlägget 2009. Hoppas ni hade en underbar nyårsafton och att 2009 kommer bli ert bästa år. Vad jag gjorde på nyårsafton? Jo, jag var i Örebro med min baby gazmend :) Vi bestämde oss för att åka i väg och jag kan säga att det gjorde vi rätt i. Det var riktigt skönt att komma iväg bara jag och han. När vi kom fram så kikade vi i lite affärer. Sen gick vi till hotellet och la in våra grejer på rummet. Vi bodde på Scandic :) Eftersom vi var ganska trötta efter resan så stannade vi på rummet en stund och chillade lite och kollade på Gustaf filmen som gick på tv. Efter det gick vi ut och käkade på restaurang! Hur mysigt som helst. Sen gick vi tillbaka till rummet och fixade oss lite till, drack och spelade kort. Gazmend blev helt lullig, skrattade hela tiden. Hahaha. Så kul. När klockan var typ halv elva gick vi ner till baren. Helt okey bar om man bortser från bartendern. Hon kunde verkligen ingenting och dom hade inte alls mycket. Jaja, klockan bara rusade fram och blev kvart i 12. Då gick vi in till stan där alla raketer skulle skjutas upp. FAN VA FETT det var! Massor, och då menar jag verkligen MASSOR av raketer. Älskade det! :) Yeye nog med det. Vad gjorde ni på nyår btw? Anledningen till att jag gjorde en ny blogg är för att jag blev så fruktansvärt trött på den andra. Kändes som allt var en enda röra, plus att namnet var katastrof! Haha. Men nu ska jag se till att det blir bloggande för fullt.

   


a brand new start, i'm gonna live like never before
        you're my past & aint never looking back.


Peace / A

Kommentarer
Postat av: Heiiiidi :)

Heey gumman. fiin blogg du har:D ser fram emot att du bloggar ofta hihi , du vet att ja alltid läser din blogg ;) Hoppas verkligen att du får ett super bra 2009 :D & ja önskar dej & gazmend all lycka i världen :) puss puss sköt om dej . Te quieeroo <3

2009-01-02 @ 23:06:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natii

Heeeeeeeeeeejälskliiing :D fin blogg baby ;) hih miss uuu såå. Tack för messet baby! inte alla som skickade men du är fanimej en an dom BÄSTA! <33 Sandra hälsar t deeej:D Pussss amor älskar deej <33

2009-01-03 @ 04:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0