GAME OVER ,



Från och med nu så orkar jag inte bry mig längre. Nu vet jag iallafall vad du går för.
lyssna på låten, (texten!) den beskriver ganska bra vad jag känner just nu faktiskt.





Klockan är 01:34 nu. Gick och la mig vid ungefär tolv. Men det var omöjligt att sova. Som vanligt ? ååååh, hatar det. De enda gångerna jag kan sova är när gazmend sover här, för det är så skönt att somna när han håller om mig. Då somnar jag fan direkt :O haha. åh saknar honom :( Men vi ses på lördag iallafall. Då äre bowling som gäller. Haha kommer bli hur kul som helst. OCH ERICA - HÄNG MED NU DIN APA :D du kmr in, fatta! Iaf, Min dag har varit skitnajs! Fikade med pati, sandra, heidi, sylvia och samantha innan. Skitmysigt. Ni är underbara tjejer <3 Och natopato din wiggaah :D ge mig lite av din brunhet ffs! Nä nu måste jag sova, är helt borta. godnatt byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0