Godnatt!

Kom hem från stan för en timma sen ungefär.. Vi hade det jättemysigt! :) Satt på viskan och fikade! Sen gick vi runt i stan lite .. Såg en skymt av di leva :| Vad är det som är så bra med honom ? Det var fullt med folk på torget och alla småtjejer skrek ihjäl sig fan :S Hmhm. Pratade med älsk för en liten stund sen oxå. En vecka kvar ungefär! Fan nedräkning snart! Tänk att mina två av mina absolut närmaste är SÅ LÅNGT IFRÅN MIG! Bara sticka sådär ? Pff.. Idioter! Hahah (a) Nej förlåt, men nu saknar jag er too much. Imorn äre jobb igen, 4 till 9! (Y) oh älska 4-9 passen.. Ska upp tidigt imorn och storstäda så att jag slipper göra det på lördag! Ush vad jobbigt.. Någon frivillig som vill hjälpa till? ;D

GODNATT PÅ ER ALLIHOPA!
& en sak.. kommentera lite mer!
it makes me happy! :)




-
GAZMEND HASANI <3
my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0