Go'Kväll :D

Kom hem för ett tag sen.. Var först i knalle, köpte en sån där dove kräm med brun utan sol :) Så nu jävlar.. Man vill ju att brännan ska hålla i sig. Det ska ju bli dåligt väder nu. Eller ska och ska.. Det har varit fett dåligt väder idag. Iallafall.. Efter jag var i knalle drog jag upp till min habibi elsa :) Dom har köpt hund.. VÄRLDENS SÖTASTE! Asså ser ut som en bomullstuss typ haha.. Sen så var en till hund där som dom passade så den hängde med oss till videomix, där vi köpte godis för FKN huuundra spänn! Elsa är galen.. Men nu är jag inte sugen mera och det dumma är att jag fick med godiset hem och jag vet vilken liten godisgris hon är hahah :D Sen drog jag iaf hem och nu sitter jag här.. helt död fan. Börjar kl 7 imorn så får väl lägga mig snart! Godnatt på er :) puuuuuuuusss




There comes a point in youre life when you reliaze who matters, who never did, and who allways will.
---



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0