GO'KVÄLL FOLKET! :D



Sitter och pratar med min bebi zhara på msn.. Vi pratar om att vi ska åka upp ti hennes stuga i bohusmalmön tsm snart! ÅH älska det stället.. Mihih. Det gick brao på jobbet idag oxå. Slutade lite efter nio & cyklade hem på ungefär en halvtimma.. MASSA KNOTT SOM FLÖG IN I MINA ÖGON :| Äckligt som fan! Imorn börjar jag kl sju & slutar ett.. Soft dag! På kvällen ska jag fika med liridona, liridonas syster & hennes man! Myspys :) Jaja, orkar inte blogga mer nu.. Tänkte gå och lägga mig rätt snart. Hare gööttt! Puss på er.

PS. ÖNSKA MIG LYCKA TILL ATT SOVA SJ! JAG ÄR ALONE HEMMA OCH ÄR EXTREMT MÖRKRÄDD :|


 


Kommentarer
Postat av: zhara

BEBIS du är sötast :D <3 hallå eller kan du inte hjälpa mig med en jävla fittdesign till blogg jag vill också :(:( men vill inte om jag inte har design :P hihihihihihi min smartis <3

2009-07-16 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0