Hallo :D

Kom hem från stan precis.. Var med Liridona & Edona :) Hahaha tjejer, ni får mig att dö av skratt ! Vilka syskon :D " AHAAAAAAAHA DINA FINGRAR "  Vi fikade och kollade runt lite istan. Var meningen att jag skulle shoppa idag! Men vad händer? Jo jag kommer hem med ett nagellack :| Det är alltid så, när man har pengar, hittar man ingenting men när man inte har pengar finns det massor som man vill ha ;S Hmhm,.. Ska upp och kolla tv nu tänkte jag... i min ensamhet hahah.. är ju själv hemma nu igen :| jag hatar det.. eller det är okey fram tills tio på kvällen ungefär, då är det mörkt & jag är livrädd för minsta lilla ljud :(  Jaja, ha en bra kväll godingar! Kanske bloggar mer sen. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Sv: aha okej hihi :D



jora den har väl varit bra.. rätt seg eftersom jag inte gjort ett piss! -.- men snart ska jag träffa killen & kompisar :) hur har din varit? :D

2009-07-27 @ 19:00:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Liridona

HAHA, visst är hon sköön!

älskar och retas med henne :P, but i do love her very much!

2009-07-27 @ 19:16:37
Postat av: Victoria ♥

Sv: Tack så mkt ! :D

2009-07-27 @ 19:24:08
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0