HALLU HALLU!

Jag sitter här och nerdar framför datan medans sylvia fortfarande ligger och stensover. Ska snart väcka henne så ska vi gå upp och käka frukost. Idag händer det nog inte så mycket. Jag ska ladda på amigos på min mobil, har fått ett nr till gazmend i kosovo som jag ska ringa :D Han ringde mig igår eller ja, i natt föresten :) När jag och sylvia hade gått ut på en liten promenix mitt i natten för att hälsa på hästarna hahaha fråga mig inte, vi är sjuka :') Men jag hörde inte ett skit på min mobil, men som tur var hade han silvers nummer så han ringde dit :) Det är tråkigt väder ute idag! Mulet.. Men i veckan som kommer har jag hört att det ska bli under 15 grader ute. Jag förstår inte? Det kan aldrig vara lagom.. Antingen är det FÖR varmt eller FÖR kallt.. Sveriges väder asså. Mamma och pappa har kommit hem nu iallafall, så nu är jag inte själv hemma längre.. Både bra & dåligt faktiskt. I veckan som kommer jobbar jag feting mycket. Är ledig en dag och det är på torsdag. Då kommer jag nog soooova hela dagen skulle jag tro. Imorgon slutar jag kl 3 och sen är det elfsborgsmatch på kvällen. Tror jag ska dit faktiskt.. Om jag inte är för trött. Jag måste byta design också! ÅH den är så tråkig! Blir galen fan..

Idag åker Nati till Turkiet! Två veckor också!
Shit.. Ha det bäst där borta gumman :D Kommer sakna dig!


Nej, nu ska jag väcka silver :D Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0