HÅRFÄRGNING & CAFE VISKAN .

HEJ HOPP! Hur har eran dag varit? Min har varit super :) Först mötte jag liridona i knalle så gick vi runt där en stund.. Köpte hårfärg och sånt. Sen drog vi till henne.. Vi började med att färga mitt hår, efter massa färg i pannan, nacken och på händerna skulle vi skölja ut det. " liridona hjälp mig , häng med in!" heheh, det slutade med att hon nästan duschade hela mig HAHHA .. Hon stog på badkaret och jag hängde med huvudet över och färgen gick aldrig bort fan.. Kan ni fatta hur roligt det såg ut eller ? Nej det kan ni inte, för ni var inte med ;) höhöh. När det var klart började vi fixa oss.. På med kläder, av med kläder, på med kläder osv.. Ja, ni förstår.. Vi hade skitsvårt att bestämma oss vad vi skulle ha på oss. Men vad ska man göra när vädret är så som det är ? Pissväder.. Om det inte regnar är det cpfuktigt i luften och så blir håret helt frizzigt. Ushsushsh hatar det. Iaf, efter vi fixat oss så gick vi ner och käkade lite och sen vidare till stan.. Där satte vi oss på café viskan.. mysmys, bortsett från att liridona fick ngt grönt äckel i hennes kaka ! :'D haha stackaren.. Efter det gick vi runt i stan.. ja verkligen runt , runt ruuuuuuunt! hahaha.. men kul hade vi! :D Vi får göra om det snart baby <3 You're the best!

   

(DATUMET STÄMMER INTE SOM NI KANSKE FÖRSTÅR ;D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är min kamera den mår fan inte bra! <3

2009-07-09 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0