HEJSAN SVEJJJJSAN .

Sitter och pratar med min snygging liridona på msn :D Vi snackar om att det är helt sjukt att folk kan förändras så mycket. Vi kom in på det för hon läste min blogg .. & helt plötsligt säger hon "hallååå det är just därför i love you, för att du är dig själv!" Så jävla söt är du gumman! LOVE U! Ska snart dra till jobbet och träffa mina goa gamlingar :D hhehe. Jobbar till nio, som sagt! Sen får vi se vad som händer. Idag kör jag på jeans och min villa stranna t-shirt (min praktikplats för typ 2 årsen ;) Softilation. Jahaja, ha en bra kväll.. puss på er.  

Kommentarer
Postat av: Liridona

Haha, du är bara för bra gumman!

2009-07-08 @ 16:05:04
URL: http://liridonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0