ler du, så ler jag. är du glad, så är jag.

tjenare :) ligger här i sängen och tar det lugnt. är helt seg! ush.. var i stan med mami innan, och innan dess hämtade vi ut min nya datormus & klänningen från nelly :D musen fungerade perfekt och är skitsöt & klänningen satt perfekt :) wiho. sen käkade jag o mamma lunch på orion .. myspys. sen gick jag och träffade liridona & hennes syster & kompis på viskan :) efter en stund gick jag o l till stan och kollade lite.. var på systemet oxå och köpte lite smirnoff tills imorgon till mig och älskling :D måste ju fira att vi äntligen ses hahah .. EN MÅNAD !! ouuh saknar sönder dig älskling <3 nej nu ska jag upp och käka .. ha det brao!


 PEACE OUT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0