skitväder!

Kom hem från jobbet precis.. Slutade ju fyra och pappa hade glömt att han skulle hämta mig så jag fick gå en jävla bit.. I REGNET. Det bara öste ner. Men men, det gjorde inte så mycket! Gick och lyssnade på 2 världar - Det regnar igen och nästan levde mig in i låten ;D Hahah (a) Det gick bra på jobbet idag oxå.. De sista timmarna satt jag och en av passungdomarna och spelade spel och sånt med gamlingarna :D Haha jag var så trött.. Så det sista satt jag bara och skrattade åt frågorna! och omvandlade frågorna till helt andra saker! Hahaha vi dog av skratt! Yesbox, jag trivs jättebra där! Nicenice. Nu har jag precis käkat korv .. tänkte gå och lägga mig och vila en stund, är skittrött! sen ikv blire städ städ städ! åååh att jag aldrig kan hålla rummet städat :| Efter det kanske jag träffar ngra kompisar eller nåt.. fååår se om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0