SÖNDAG .

Hej sötnosar :] Allt bra ? Själv är det bara bra. Gissa vad jag har gjort i helgen? :D VARIT MED MIN ÄLSKLING! :) Vi träffades i Alingsås igår.. asså, jag kan inte beskriva känslan som jag fick i hela kroppen när jag såg honom! Min fina älskling :D Iaf så åkte vi till fjordfestivalen i uddevalla! Gick runt där ett tag, tog lite lotter och sånt.. Gazmend vann två jättesöta gossedjur till mig :D mihih.. Sen skulle vi åka virvelvinden.. ouuhh döda! hahah fyfan va den snurrade. Mådde skitilla efteråt :/  Sen gick vi runt i stan lite, det var ngn marknad där..  Efter ett tag drog vi hem & vilade lite. Sen på kvällen hyrde vi film, brudens bäste man och sen åkte vi till coop & handlade lite gott :D Hade en skitmysig dag/kväll med mitt hjärta! Nu åkte han för en stund sen.. Jag älskar dig hjärtat.. Du gör mig så glad (L)





SÖNDAG = TVÄTT & STÄDDAG :|
Hmmjo, precis så.. Idag är det söndag och det betyder att det är en tvätt & städdag. Tråkigt tråkigt. Men ikväll kanske jag drar till min syster en stund :) Hon ska hjälpa mig att fixa en grej med min dator. Ha det bra! Pussssss på er.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Sv: Tack :D okej va roligt, jag drar vinnaren strax! Lycka till! ^^

2009-07-26 @ 18:15:00
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

Hej! tyvärr vann du inte min designtävling, men jag kommer förmodligen fixa en till utlottning i framtiden! då kanske du vinner, vem vet :) puss

2009-07-26 @ 18:56:38
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0