Torsdag



Godmorgon Godmorgon !
Hoppas ni mår bra. Jag vaknade för en stund sen.. Så när jag skulle tvätta ansiktet så märkte jag att min näsa är helt svullen. Eller där uppe närmast ögat till höger.. Det ser seriöst ut som att jag har fått en fet smäll :| Helt rött och svullet. Vafan har jag gjort? Ramlat ur sängen? Gått i sömnen? Eller vad? Mamma sa att jag kan ha fått ett bett. Ueheeh.. Hemskt! Jag ska snart börja fixa mig. Sen till stan och köpa hårfärg och sen upp till liridona :) Vetifan vad jag ska ha på mig idag asså.. Vädret är inte det bästa heller. Har ni blivit medlem på http://www.woopa.se/?ref=annilicious btw? Inte? BLI DET! Plus att om ni blir medlem genom den här länken så hjälper ni mig lite oxå ;D Hehe. YAYA älsklingar, ha det bra! Bloggar mer innan jag drar. Pussssi nussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0