WORK 14 - 21:30

Hej på er.

Hoppas ni mår bra. Själv är jag skittrött! Gazmend åkte hem vid 9 för han skulle ju jobba.. Jag sov en timma till när han drog, för var helt död. Eller var & var.. Är det nu med :( Känns som att jag börjar bli sjuk, ni vet när man inte har någon kraft i kroppen.. Man orkar ingenting. Aa, så känner jag mig iallafall.. Men får inte bli sjuk nu, jobbar ju hela veckan. På söndag är det den 3e oxå, vet ni vad som händer då? Mja, jo jag börjar ju plugga! Så får absolut inte bli sjuk. Jaojao, nu ska jag duscha och sånt där. Ha det bra. Bye



Jag ska cykla till jobbet idag med!
Önska mig lycka till haha (a) Undra
hur det kommer gå när jag är såhär trött !
Puhh, kommer va helt död. Jaja, jävla buss
jävlar borde gå lite oftare till sandhult..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0