ison & fille - flashbacks



Sån't som kändes
Sånt som gett mig glädje å sånt som brändes
Starka upplevelser jag varit me om
Vissa som va me då é inte längre med oss
Önskar att jag gjort vissa saker när tiden var inne
Innan den hann gå å bli till ett minne
Sluppit ångern att vara trasig som fan
Men de é lätt å va smart med facit i hand
De é lätt, de lätt, jag har svårt å vända blad
Även fast jag vet att jag borde släppa tag
Så till er som har lämnat avtryck i mitt liv
Hoppas jag vill ses igen inom sin tid
Gamla tider, jag påminns om dem jämt
Så jag kommer aldrig glömma bort allt, de som ni gett oss
Vitt när ni va hos mig, en tid jag saknar
Beaten den tog mig tillbaka...

Den gav mig flashbacks ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0