learn from your past, move on and grow stronger.

Det är svårt att lämna saker bakom sig. Det är svårt att skita i en vän som man har varit så nära med. Även om vännen svikit 1000 gånger. Det är det som är problemet med människor, istället för att koncentrera oss på framtiden så kollar vi tillbaks istället. Det är synd hur mycket energi och kraft vi ägnar till att bara klaga och gnälla. OCH TID? Livet är kort. Varför ska man tex. ägna tid åt folk som får en att må dåligt? Jag är så trött på folk som vänder kappan efter vinden. Som inte förstår att jag faktiskt förstår att allting är bara fake. Rakt igenom. Förstår mig inte på personer som snackar massor av skit men tänker absolut inte på hur de är själva. Kalla det vad du vill, men jag kallar det skrattretande! För det är exakt vad det är. Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är längre ..


Jag kanske inte har varit den bästa under den senaste tiden,
men den dagen jag blir som er - Skjut mig !





Jag har vunnit, förlorat, varit ledsen, kämpat, gjort rätt och gjort fel .. allting det där som jag tror de flesta har gjort. Jag har levt i snart 20 år och jag måste säga att jag har lärt mig massor! Livet är som en berg&dalbana, (den har ni hört innan ja vet) men det är faktiskt så. Upp och ner, upp och ner. Det är så med allt. Familjen, vänner och kärlek. Ibland går det hur bra som helst. Ibland går det sämre. Ni vet vad jag menar, eller hur? Under åren som har gått har jag blivit en starkare person. Jag har lärt mig att inte ta någon skit helt enkelt. Självklart så har jag mina dagar där allting känns kasst, då mår jag sämst kan jag säga. Men jag kämpar vidare. Jag ska kämpa. Jag har mina mål och drömmar i livet, och jag ska uppfylla dom! När ni känner att allting känns piss, tänk alltid på att allting dåligt har ngt gott med sig och det kommer bli bra! Allting ordnar sig.


PEACE OUT :D

Kommentarer
Postat av: eloooooon

så sant som det är sagt älskling <3 i l y .

2009-03-10 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0