SÖNDAG

Idag är det söndag, den 8e mars. & den internationella kvinnodagen! Så grattis på er alla kvinnor :D Min helg har varit lugn. I fredags när jag skulle till jobbet hittade jag inte min plånbok. Jag har antagligen tappat den på bussen hem i torsdags kväll :( SMART !!!! Bankkort, pengar, busskort allting!! Och det var plånboken jag köpte på mallorca också! Fuck. Hittegods både på västtrafik och polisen var stängt i fredags när jag kom hem så får vänta tills imorgon. Har spärrat mina kort iaf. Så dom kommer i mitten av veckan. Men iaf på fredagskvällen åkte jag till mormor. Hade med mig pizza och grejer så vi käkade, kollade på så kan det låta och sen lets dance. Haha vi hade faktiskt jättemysigt :) Så igår, kom gazmend och hämtade mig därifrån och vi åkte hem till mig. Sen åkte vi och käkade på spice n' rice och sen hem och kollade melodifestivalen. HEJA SARAH DAWN FINER! :D Jag älskar hennes låt. Efter m.f kollade vi på employee of the month som gick på fyran. Jaaaa, så min helg har väl varit helt ok =) alltid mys med älsklingen <33  Vet inte riktigt vad jag
ska skriva mer, börjar tappa lusten :| Ge mig ideer vad jag ska skriva om, ni som läser! Ni bara läser och läser hela tiden men kommenterar aldrig. Diss på er tråkmånsar! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja åt oxå på rice n spice igår haha:D va mysigt att du umgås me din mormor hihi :) ja kan inte göra d , för både min mormor & farmor bor i finland :/ Pusssar<3

2009-03-08 @ 17:30:27
Postat av: Heidi

d va ja innan btw haha :)<3

2009-03-08 @ 17:30:49
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0