TORSDAG

you gotta figure out what is going on,
before you look up and i'll be gone.


Hallo sötnosar. Hoppas allt är bra med er. Med mig är det helt okey. Sitter här i vardagsrummet med mammas laptop och kollar tv. Skulle igentligen åkt in till stan redan om en liten stund med elin och hennes mami men dom fick strömavbrott så vi kan inte åka föräns senare. Men det var rätt skönt ändå, för då har man mer tid att fixa sig. Haha jag är alltid sån även om jag har bråttom så vill jag gärna ta det lite lungt precis när jag vaknat och göra allting i min egen takt. Men det brukar sluta med att jag gör allt i sista minuten och stressar sönder (a) haha. Fan vad jag längtar till april föresten, det kommer bli en bra månad :) Den tredje är det cirkus hahaha. Den fjärde är det första elfsborgsmatchen och sen heidis fest, den 10e är det antagligen elins inflyttningsfest/födelsedagsfest. Den 16e, danmark. Och så sen kommer maj, och då fyller jag tjugo :D Wihiiho! Yeye nu ska jag gå och sätta på lite kaffe. Skriver senare. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0