Helgen

Hej på er :)
Tänkte berätta lite om min helg. I fredags var jag i stan och knalle med elin, anh & vero. Vi kollade lite resor och sånt. Jag och anh pratade om att vi kanske åker utomlands i augusti istället. Tråkigt men om man tänker igenom allting så är det nog bäst. Då har alla jobbat hela sommaren och har mer pengar. Och om vi åker i augusti då kan elin hänga med också! Och det är fan det viktigaste. Sen på hennes student pratade vi om att åka till smögen och hyra stuga där typ 3, 4 dagar ist. Det hade varit soft. Jaja, vi får väl se hur det blir :) Iaf, klockan 4 kom gazmend till knalleland. Jag hade hittat en skitfin tröja på Gina. Så la jag undan den till lördag eftersom jag inte hade några pengar med mig. Men hade glömt att vi skulle åka till danmark då. Så gazmend köpte den åt mig :D va glad jag blev hihi. Har velat ha den skitlänge =) Tack igen älskling ;* Senare så åkte vi och käkade pizza och efter det åkte vi till hemmakväll och hyrde film. Righteous kill, med al pacino och robert di nero. Men när vi kom hem var vi skittrötta så vi deckade direkt så det blev ingen film :/ haha. På lördagen vaknade vi typ halv 7 eller ngt. Fixade oss och åkte iväg till danmark. Oh va trött jag var i bilen, sov ända till falkenberg på gazmends axel. Så mysigt ;$ Sen åkte vi över från helsingborg till helsingör med färjan och gazmend var helt rädd när vi var ute på däck. "Anna vfn skakar det för? Va händer?" Hahahah så söt. Vi gick i helsingör en stund och mamma och pappa köpte en hallmöbel där som dom la undan för typ två veckor sen. Jätte fin faktiskt :) Ja, haha det var igentligen därför som vi åkte. För mamma hade hittat en möbel till hallen som hon blev helt kär i och var tvungen att lägga undan, och då var ju vi tvugna att hämta den också. Haha men samtidigt så blev det ju som en utflykt. Jag såg ett par så fina skor där :( oooh blev helt in love. Fan att jag inte köpte dom! Dom va i leopard som jag älskar! jaja, för sent att tänka på nu. När vi var tillbaka i hbg så åkte vi till väla. För er som inte vet vad det är så är det ett skitstort köpcenter. Jag älskar det. Men både jag och gaz var jätte trötta och jag har inte riktigt fått tillbaka mina krafter än från när jag var sjuk. Kändes som jag hade feber och grejs där. Och det var kokhett där inne. Lite synd men det var kul iaf :) På vägen hem stannade vi i vejbystrand, där vi hyr en stuga varje år. Det har vi gjort ända sen jag var tre. Vi visade gazmend stugan och gick nere på stranden lite och så :) När vi väl var hemma hade melodifestivalen precis börjat så det kollade vi på. Inget vidare faktiskt. Eller va tycker ni? Eller ni kanske inte ens kollar på det? :) ..


Här kommer lite pics :

   
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn vad mysigt ni måste ha haft det och när jag läste det tänkte jag på våran Pepino flaskor:P;)



Vet du vad jag tror med? Det var exakt 1 års sen vi åkte då:)



Och haha dina reflexer lyste inte lite väl eller?

2009-03-01 @ 19:04:49
URL: http://T
Postat av: Anonym

SVAR : Ja klart hihi :) Jag vet, tänkte också på det när vi gick förbi den affären :D Shit, fan va snabbt tiden går asså.



Haha ja (a) im shinin' baby ;)

2009-03-01 @ 19:27:38
Postat av: Anonym

Tihi tänk vad mysigt vi kommer ha sen när vi åker till smögen eller nåt:)



Nej vänta! Nu minns jag hur det var:

Måndag: Vi kommer fram till hotellet vid 19:00 jag låg där och hade feber

Tisdag: Feber men kände sig lite bättre och vi höll oss inne i rummet

Onsdag: Danmark spritsmuggling hem haha

Torsdag: Vad fan gjorde vi, var det då Gaz och dom var nere?

Fredag: Packade ner kläderna i resväskan och små prat, framtiden osv osv

Lördag: Ladies Night, Anna blev arg över sin korv på pressbyrån i Helsingborg

Vi skildes åt i Gbg 20:00 ni satte er på bussen hem till Borås medan jag fortsatte resan vidare 20:24...



Damn jag saknar den stunden som fan:(

2009-03-02 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0