Stan

Det blev ingen bil för gazmend idag, men kanske ska träffa honom ändå. Möter honom i Alingsås isåfall! Det är våran mötesplats typ ^^ Det är mysigt i alingsås tycker jag. Jag har rätt roliga minnen från när jag var liten där också.. Tex. När elins familj hade ett "stånd" på marknaden varje vecka där , och jag följde ofta med dit. Jag och elin brukade gå runt i stan och kolla lite. Så en gång hade elin fått den tuffa aliengrej. En upplåsbar sak som jag var så avundsjuk på. JAG VILLE JU OCKSÅ HA EN SÅN! Så när jag och elin gick runt där i alingsås så hittade vi en sån till mig, men jag hade inte pengar med mig. Så jag la undan den, för jag var bara tvungen att ha den. MEN problemet var att när jag kom hem kom jag på att jag hade bara gett mitt nummer men inte riktnumret. Jag tänkte väl inte på att dem hade ett annat riktnummer , jag var ju liten (a) Så det blev ingen alien för mig , gissa om jag var ledsen! HAHA. Jaja, ska iallafall åka in till stan nu och träffa elin och anh. Ska äntligen prata ut med anh! Skönt ska det bli! Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt. Sen får jag se om jag träffar gazmend, det beror på när han blir klar med all förberedning inför resan. Och det hoppas jag verkligen. Vill ju träffa mitt hjärta innan han åker.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det där ordspråket "Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt" är riktigt bra tkr ja :)

2009-05-18 @ 19:48:01
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0