torsdag

Hej bloggen!

Har precis käkat frukost. Mår inte alls bra. Jag har fått ont i halsen nu också! Om ni har något tips på hur man snabbt blir frisk eller vad man ska göra för att iallafall må bättre så kan ni väl lämna en kommentar :) Gazmend har kommit hem från Turkiet nu btw! Välkommen hem hjärtat :) Om jag mår bättre imorgon så ska jag åka och möta honom i trollhättan. Jag ska hämta en motioncykel där också. Mormor önskade sig en i födelsedagspresent och jag har fått tag  på en som verkar jättebra! Hon som har den bor i vänersborg men skulle ändå in till Trollhättan så det passar ju perfekt. Bara jag blir frisk såklart "/ Nu ska jag dricka lite kaffe och sen lägga mig och vila. drygt! ha det gött. pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0