LISTA!

För fem år sedan:
Var jag 14 år & fjortis. Skulle fylla 15 år om fyra dagar och
tyckte jag var stencool med min rosa truckerkeps!  


För tre år sedan:
Var mitt liv lite upp & ner. Jag kom på att media inte var
min grej och kämpade för att kunna byta till hotell&restaurang.


För ett år sedan:
Var jag i Mallorca med mamma, elin & hennes mamma.
Det var slut mellan mig och gazmend och jag var allmänt
förvirrad. Jag fick också reda på att jag inte fick gå kvar i
Hr06b. Pga, hög frånvaro :/ (Ngt som jag lärt mig av nu)


För tre månader sedan:
Var det mars, min syster fyllde år och vädret var katastrof
(om jag inte minns fel) Snö, solsken, regn, slask osv.


Igår:
Kom jag hem från stockholm.
Real madrid - Barcelona 2-6
".. Och nu går publiken hem" "ja, jag förstår dem"


Imorgon:
Elfsborg - IFK!


Om ett år:
Bor jag tillsammans med mitt hjärta, har ett bra jobb
och allting är perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0