when you walk away, i count the steps you take.

Fick sms av gazmend för en liten stund sen "Vi är framme nu hjärtat jag är så lång ifrån dig nu :( saknar dig hjärtat" Så nu är min älskling framme. Måste sola sönder denna veckan så han inte är brunare än mig när han kommer hem ;D HAHA! Nej, men hoppas det är fint väder så man kan sola lite i helsingborg. Åker ju dit på fredag (: Det var fullbokat där vi skulle bo igentligen så vi kanske ska fråga han som vi har hyrt stuga av varje år sen jag var liten om vi får hyra den över helgen. Men den ligger i vejbystrand, med 100/150 meter till havet. Det är bäst där! Så är det tre mil in till hbg om vi får för oss att åka dit :) Men jag har skickat en boknings förfrågan till ett vandrarhem i hbg också, så vi får väl se hur det blir .. Nu ska jag in till stan och träffa elin & anh. Vi ska till Borås arena & kolla på när erica krossar allihopa :D HAHA (Y) Kör hårt gumman!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Heidi

sv: tack gumman :) aa okej men d e ju ganska många :D aha okej va roligt :) aa förstår d gumman :/



va erica me i arenakampen lr ? går hon på teknis lr bäckäng ? :P Puss

2009-05-21 @ 15:06:52
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0