Nananaa

Öppna din inkorg.
Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Godmorgon <3
Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Hej älskling :) Kan du svara? Hihi
Vad är din största önskan?
JA :D BARA TJÖTA SÖNDER O HA EN RIKTIG LADIESWEEKEND
Vad är din innersta hemlighet?
Vilken jävla fonster?
Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Haha förlåt e så trög ibland :$ :*
Vad säger din bästa vän om dig?
Baby kan vi inte ses imorgon?
När du är kåt så säger du?
Har du druckit te än eller?
Vad säger du innan sex?
Ååh! Va håller han på med fan:@
Och under?
Med honung
Och efter?
Har det hänt något ?
Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
Hjärtat, hur är det nu ?
Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Den nya afrikanen gör 2-1 till ife!! haha måååååååååål!!
Vilken är din bästa raggningsreplik?
Ja zlatan och kungen messi hjärtat
När du är arg så säger du oftast:
Godnatt hjärtar mitt och sov gott älskling jag kommer
alltid finnas för dig och kommer alltid vara din för min
kärlek är något extremt stor till dig du är världens bästa
tjej ska du veta jag är så glad att du är min längtar tills
vi ses för jag saknar dig faktiskt vi hörs imorgon hjärtat
kyssar älskar bara dig det finns ingen annan för mig förutom
du alltid du godnatt zemer
Om du ska göra slut, så säger du:
Ska du med på albansk fest imorgon ?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0