.

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio,
det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

 
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Sover du fortfarande?

 
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Gumman vi kan ses i helgen en promenad?

 
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Krya på dig älskling, Är det bättre med dig det där med han?

 
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Haha lagar kött.. Fifan!

 
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej. Ta med dig skivor.

 
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Crispy chicken

 
7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Jaja vi kan väl dra till donken en snabbis om det är det ni vill :P

 
8. Vad vill du höra mest av allt?

Godnatt hjärtat mitt
idag ses vi längtar tills jag får krama och pussa dig
du är mitt allt anna jag vill inte och då menar jag allvar
vill inte förlora dig du är allt för mig hjärtat hoppas du
sover gott nu tack att du är min anna älskar dig mäst

 
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt

Hahaha tena for men! Klockren! Haha fy fan

 
10. Din romantiska replik?

A fan. Du har 300 i iq snart

 
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0