fjärde oktober

hello på er.
hoppas ni mår bra.. sitter här i min säng nu, pluggar och sånt. har inte gjort någonting på inlämningsuppgiften i veckan. fan asså, jag är bara så förvirrad så jag kommer ingen vart :( kommer väl antagligen bli att jag sitter uppe hela natten igen. ååh. näfan, jag ska göra klart det snabbt.. får nöja mig med ett G. har ju bestämt att jag ska kolla på one tree hill ikväll. har köpt box 4&5 nu :) myyyys. vill bara ligga under mitt varma täcke och kolla på film, dag in och dag ut.. uush :'( jag saknar dig så mkt din dumbom :( <3 jaja, får väl sätta igång nu. ha en bra söndagskväll. puuuusss

är han den rätta för mig, så kommer han tillbaka..
annars är det ödet som har valt att jag ska ta en annan väg. that's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0