för exakt en vecka sen..

var vi med varandra vid den här tiden. du kom hit, & jag hade två överaskningar till dig. vi åkte runt lite och sen köpte massa gott till barcelonamatchen. fan.. vad hände? asså.. FÖR EN VECKA SEN VAR ALLT PERFEKT. men det var den där jävla måndagen.. oh, vad har jag sagt? måndagar sux. speciellt måndagen 28/9. worst day of my life. rakt av. nu är det den tredje oktober och det har inte gått en minut utan att jag tänker på dig. det skulle ju vara vi. vi skulle fira våran 2 årsdag någonstans långt bort.. i något varmt land. allting skulle vara underbart. du gör mig så arg :( hur kan du göra såhär? sist jag pratade med dig i telefon. det lät på dig som att vi inte hade haft någonting. men två år, asså.. det är inte direkt ingenting. för mig betydde det allt. det var helt sjukt hur kall du var. hur kan någonting så bra bara slå om till någonting så dåligt? men vinden vände, precis som din kärlek. men en sak är säker, om man verkligen älskar varandra, då ska man vara tillsammans. om man verkligen vill vara tillsammans resten av livet, då kan man det. då släpper man inte sin kärlek för en liten motgång. så är det bara.. jag var dum, MEN det du inte fattade var att jag gjorde det av kärlek. jag kan inte säga annat än att jag tycker du är dum, tyvärr. du är det.. så stark kärlek vi har.. oj hade. ser du, jag skriver vi har.. för jag kan fortfarande inte fatta det här?! varför gör du såhär älskling? :( dumbom.


Just nu vet jag inte mycket, allting går runt i huvudet på mig. Massa tankar, frågor.. allting sånt. Ja, ni som blivit krossade vet vad jag menar. Men en sak som jag vet av heeeeela mitt hjärta, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER. Asså, jag kan inte beskriva hur underbara ni är. Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på det. Tack så mycket för hur mycket ni finns där, lyssnar & bryr er. Ni har hjärtan av guld! Helt klart. Jag är så glad att jag har er. Ni är mina skyddsänglar. Jag älskar er, verkligen jätte mycket. Hoppas ni vet det.



Kommentarer
Postat av: caroline

älskling, du klarar dethär <3

jag finns här för dig!

2009-10-04 @ 19:03:33
URL: http://ccarolineth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0