go'kväll ..

ligger här i min säng och kollar på one tree hill nu. det är den bästa serien som någonsin gjorts. wäh, jag kan inte tänka mig serien utan lucas & peyton ? fan va skumt det kommer bli att kolla på säsong 6 sen.. yeye det förändras, liksom allting annat.. har kollat på tre avsnitt nu ikväll & tror jag ska gå och lägga mig nu när det fjärde är slut.. börjar få riktigt ont i huvudet. det blir väl så när man tänker för mycket.. speciellt när man tänker på idioter "/ eller aah, en idiot. jusste, läste föresten att det finns ngt broken heart syndrom? haha har ni hört om det? skrattade faktiskt lite när jag läste det. tänk vad ett krossat hjärta kan göra med en igentligen. huuh, det är inte klokt. på tal om annat, jag hämtade jackan från nelly förut.. det blev den brun/beiga. den var faktiskt mer brun än på bilden. men jag gillade den & tänker behålla den.. allting kul med nya jackor, öh.. eller, alltid kul med nya kläder :D den senaste tiden har jag beställt massa olika saker, haha som en galning. men håller ni inte med om att shopping är som ngn slags tröst? (a) för mig är det så iallafall.

näe, nu ska jag fortsätta titta .. ha det bäst .. godnatt på er.

00:00 btw.. sluta tänk på mig ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0