- hemmakväll -

har precis ätit tacos med mamma & pappa, gootttgoott! mat <3 ahah. det blir nog en hemmakväll idag igen, pallar fan inte gå ut asså. lennie ringde mig för en stund sen och frågade om jag ville komma på utflyttningsfest,.. jag är sugen på att gå dit, men ändå känner jag mig inte direkt på topp för att festa idag. trött, seg & sånt där. får väl gå på "flyttahem" - fest sen ist :D höhö. nej, men det kan ju hända att jag känner mig bättre lite senare.. vi får se :) jag har föresten gjort en ny blogg! kände att det var dags att börja om! ni vet, lite bättre, lite snyggare ;) ahaha, driver bara men ändå, skönt att börja om vafan :) ni får reda på adressen när designen är klar. det kan ta ett tag men tills dess skriver jag här :D 


sweet :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aaw, inget bebis småsaker ba <333

2009-10-23 @ 20:15:30
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0