hey sötnosar.

hoppas ni mår bra. jag mår faktiskt lite bättre idag, på utsidan iallafall. är mer arg just nu, det är faktiskt skönt när gråten går över till ilska. så även om man innerst inne är ledsen så tänker man inte så mycket på det för man är fett arg istället. har ni känt så någon gång? så är det iallafall för mig just nu..

inatt vid tolv så åkte jag till min babe, elin. pallade inte vara hemma :/ vi gick till 49an och köpte lite gott och så köpte jag två tidningar oxå (a) .. sen när vi kom hem satt vi i köket och pratade och allt sånt. sen gick vi och la oss och läste tidningarna.. myyyspys.

idag ska jag och ibe på basketmatch :) borås basket.. woho! det kommer bli kul. alltid skoj att göra någonting nytt. man måste ju ha lite förändring i vardagen då&då.. och det är verkligen det jag ska få nu! det behövs. efter matchen ska jag till elin & kolla film.. carro kommer nog också :)) <3

nu ska jag fixa musik tills imorn..

ha det gött! puss på er.




Kommentarer
Postat av: Heidi

ååh vill inte du ska va ledsen :( hoppas du mår bättre snart <3

2009-10-03 @ 00:56:13
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0