Idag..

.. är det exakt en vecka sen. eller för att vara mer exakt så är det väl en vecka sen ikväll. uh. EN VECKA, uh.. Jag börjar inse att du verkligen menade det, så jag får väl acceptera läget helt enkelt. Att du inte har hört av dig en enda gång, shit.. Jag kan inte fatta det. Heartless? Ohja..




idag ska jag vara hemma och plugga, eftersom jag aldrig lämnade in igår ;$ vad skulle jag göra vafan ? skrev ett mail till läraren och sa som det var, skämmigt men whatever.. ska göra det i veckan som sagt. nu ska jag börja på veckans uppgifter. ha det gött!



FÖRESTEN.. Vad har hänt med min blogg?
Jag kan bara titta när tills låten, eggah -
krossade känslor kommer.. ? Bara en liten
bit av låten oxå. Är det samma för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0