my day

x plugg , plugg & plugg


fyfan, jag pallar inte mer. men nu är det i och för sig inte långt kvar :) inte ens en månad! gahh, skönt! efter det ska jag satsa på körkortet. wähh.. jag med körkort? vem är med på race? ahaha.. nej jag driver lite bara. igår var jag i stan med ibe <3 .. jag shoppade lite kläder från gina och så käkade vi på donken :) myspyys. efter stan gick jag upp till elin och kollade hur det var med henne, hon var ju sjuk :/ men hon mådde mkt bättre iallafall så vi drog och handlade på lidl :) "öööh, äre där bindor ?!" "NEJ! toapapper hahah" "oj, trodde det var typ årsförbrukning" "ahah, eller rättare sagt LIVSförbrukning" hahah fan va kul. sen följde jag med elin upp igen, skulle träffa en annan kompis men vi alla var hos elin istället, kul som fan hade vi! såg massa "filmpremiärer" (a), dreglade på elins soffa, lyssnade på musik & kollade på marley & jag och a cinderella story. kuligt värre. jag kom hem ungefär vid halv 5 i morses höhöh.. & sov bort halva dagen, fan va sur jag blir av sånt. måste vända tillbaka dygnet alltså, det här fungerar inte längre :| men hur fan gör man? uuhh.

jag längtar till helgen, på fredag ska jag på bastukväll med godingarna & på lördag ska jag vara med min bebo, nathalie, vi ska kolla blog awards & ha det riktigt myspysigt :D <3

ha det bra sötnosar..
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Nathalie

naaw sötnos, vi ska ha riktigt mysigt :D <33

2009-10-21 @ 17:49:23
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: caroline

ett tips på hur du får tillbaka dygn-sov skiten :D

du är vaken en hel natt, och går inte och lägger dig förrän tidigt på kvällen efter, typ 8. :) så blir det skit bra, funkar alltid för mig <3

2009-10-23 @ 06:54:44
URL: http://ccarolineth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0