FINALLY!

Efter många nätters plugg är jag äntligen klar med skrivuppgiften. Det är varit ett rent helvete kan jag lova. Har ni varit med om att ju mer man läser om någonting desto mindre fattar man? Hahah, kalla mig trög men så har det faktiskt varit för mig den senaste veckan. Igentligen så har jag ju bara mig själv att skylla på eftersom jag drog ut på det i början av förra veckan. Roadtrip med tjejerna, filmkvällar osv. Jag tänkte typ "äh, så mkt är det inte, jag pluggar desto mer imorgon" hahaha bullshit, tror ni det blev "imorgon"? Mja, inte direkt. Så det är ju därför det har blivit som det blivit. Men jag måste bara säga en grej, i förrgår så satt jag och försökte plugga, fastnade vid massa bloggar & annat på dagen, kom inte igång med pluggandet föräns senare på efter middagen. Satt nere i arbetsrummet, letade fakta efter fakta efter fakta.. Tog lite pauser då&då. Fortsatte, försökte, gav upp, paus, försökte igen. Ja, tiden gick kan jag ju lova.. Helt plötsligt var klockan halv sex på morgonen och mamma gick upp. Jag ba; Godmorgon mamma :) Hon ba; NÄE! Det här var det värsta jag har varit med om. Hahaha. Jag dog av skratt. Jag var inte ens så trött då, så jag gick inte och la mig. La mig i soffan och klockan blev nio .. DÅ mådde jag skit med stort S. Kände mig helt sjuk & allmänt borta. Skulle varit med ibe igentligen men eftersom jag inte mådde alls bra så orkade jag inte åka in till stan så det blev ingenting :/ Den dagen gick jag och la mig vid ett kanske. Alltså var jag uppe över 24 timmar :| Katastrof. Igår var oxå en sån dag.. & gick inte och la mig förän vid 5! Aldrig mer säger jag bara. Man börjar ju för fan se saker i syne och sånt. I natt var det helt cp, jag är mörkrädd i vanliga fall men i natt var det extremt.. reagerade på varenda liten grej. & min katt kom uppflygandes på bordet här som en idiot från ingenstans och jag höll på att skita på mig för fan hahah (a) Neej, ush.. aldrig mer plugga på nätterna. Min hjärna är ändå avstängd då. Nu är jag efter med veckans arbete oxå, smart som jag är. Men har lagt upp en studieplan som jag MÅSTE följa. Har en tendens till att skriva listor på saker jag ska göra men det blir max två saker som blir gjorda på listan. Men nope, det ska ändras från & med nu. Måste börja plugga och sen när man gjort klart det man ska för dagen så har man tid för annat, då kan man göra vad man vill.. & dessutom ha ett gott samvete och veta att man har gjort det man ska. Då kan man vara stolt :]
 





Hahaha, oj.. vilket inlägg. Cred till den som orkar läsa igenom allt det ;] Mja, tänkte käka lite nu innan jag börjar med dagens uppgifter. Det blir väl nudlar, gott, snabbt & lätt (y) hahah. Ikväll kommer min nato pato hit :) Vi ska se på film och ha det myyyys! <3 Ähh, nu är jag hungrig. Ha en bra dag. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag läste allt! ;) <3

2009-09-23 @ 18:43:53
URL: http://ccarolineth.blogspot.com
Postat av: Natii

Hueuheee :d Cred till meeeej :D Ses om en timma typ älskling <33

2009-09-23 @ 18:45:24
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0