Hejhejhejhej.

Hur mår ni ? Själv är det , ja .. Det kunde varit bättre. Sov hos elin i natt, & jag, elin & ida hade lite myskväll igår. vi kollade på dumpa honom..  Fan va bra den var men guud va vi störde oss på vissa i filmen.. En tjej var bara för skämmig, hon va helt desperat :| ja ba hahah hon liknar mig nu (a) Hahahha & jag dooog när detta kom "RÖK TILLS DU STORKNAR. Ps. Jag vill skiljas." haha så jävla fult. Åkte från elin ganska tidigt idag för jag skulle till tandläkaren, uhh.. Fick massa sånt där lack & skit nu :S det är som massa lager på tänderna, vidrigt! Mår skitilla av det.

Igår på dagen så var jag med min bebis, vi var först i knalle och jag köpte en t-shirt :) & sen gick vi till norrmalm och gick runt över hela jävla normalm. hahah galna :) Men det är så skönt att gå långpromenader,. Speciellt om man behöver prata. Tack för allt gumman (L)

Idag ska jag bara vara hemma och plugga, trååååktrååk! Men nu först ska jag hjälpa pappa och ta kort på moppen vi ska sälja. Vet ni ngn som ska köpa moppe, så hör av er :) Ha det bäääst! Puss



Kärlek är inte att hitta någon att leva med. 
Kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0