ny vecka, nya tag :]

Hej på er :)

Hoppas ni mår bra. Nu är det ny vecka och snart ny månad till och med! Tänk att det snart redan är oktober. Tiden går sååå fort. Igår var jag med min babe, nati :) Hon hjälpte mig med samhällsarbetet. TACK SÅÅÅÅÅ MKT GUMMAN! Du är guld värld! Te amo mi amor <3 Självklart så hade vi skitkul även fast vi pluggade.. Men i slutet blev vi så jävla mörkrädda hahaha (a)

N; SHHHH .. nejjjj, det är någon utanför!
A; VAAA ? hörde du ngt ?
N; Aa, RÖSTER!
A; Knack knack knack på rutan1
N; VAD GÖÖÖÖR DUUU?
A; Nej bara knackade lite så dom ska veta att vi är här!
N&A; AAAHAHAHHAHAHAHAHA


Aa, knasigt jag vet.. Hahah men fan va kul vi hade. Sen skulle jag följa henne till bussen mitt i natten, & dom som har varit här vet att det är inte den roligaste vägen att gå till bussen när det är mörkt! Uh. Yeye, hon hann precis med bussen och jag gick en låååång jävla omväg för jag inte ville  gå igenom skogen. Jag var ändå rädd.. Ush, hatar sånt. Pratade med elin på vägen iallafall & då blev det bättre :D <3

 


 

Nu tänkte jag gå upp och käka något och efter det ska jag göra ett prov som inte gick att öppna igår :| hmhm. Sen fortsätta plugga. Efter det ska jag träffa liridona, vi ska gå en långpromenad :) Sen på kvällen ska jag till elin och vi ska ha myskväll :) <3

Ha det gööött godingar.
PUSS&KRAM

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Natii

HAHAHAH klockreeeeent va d ! haha d va kul igår gumman.. Synd bara att jag inte kunde hjälpa mer :/ Men du lämnade in den va? :) du får säga sen va du fick babe :)



LOVE YOOU !! Mwaaaaaah <3

2009-09-28 @ 15:53:09
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0