roadtrip med babes :]

Hej godingar .

Sitter här vid datan och kopplar av lite nu, fan.. har kört hårt ända sen vi vaknade ffs. Gjort picnic, städat, fixat mig o allting. STRESS. ush. Jaja, iallafall.. jag ska på roadtrip idag med mina babes :) Vi ska bland annat åka till växjö och hälsa på min lilla mami som pluggar där nu. Sen så åker vi väl vidare lite överallt. Ska till ett stort köpcenter ngnstans där i närheten också. najsnajs.. Hahah, jag måste bara berätta om igår, jag och elin kunde verkligen inte sova. & det värsta var att vi skulle bränna skivor tills idag. Men det gick väl fan inte ladda ner från den där jävla youtube converter :| Men det fixade sig till slut & vi fick några bra låtar! Vi har sovit max två timmar i natt (y) bra! eller inte.. Fan, snacka om att vi kommer vara övertrötta idag. Näe, nu får jag fixa det sista innan dom kommer och hämtar oss. Ha en bra dag sötsaker. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha så kul <3

2009-09-10 @ 15:45:19
URL: http://ccarolineth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0